Mācību programma vērsta, lai attīstīu dalībnieku kompetences digitālajā projektu un iniciatīvu vadībā, sniedzot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu pārvaldībā, sabiedrības iesaistē un komunikācijas stratēģiju veidošanā, kā arī mūsdienīgu tiešsaistes rīku pielietošanā efektīvai projekta organizācijai un vadībai. Programma veicina izpratni par digitālo rīku iespējām projekta plānošanā, komandas darba koordinēšanā un resursu pārvaldībā, tai skaitā par finanšu aspektiem, ziedojumu un biļešu tirdzniecību. Papildus tiek nodrošinātas zināšanas par kiberdrošības un personas datu aizsardzības principiem, kas ir būtiski drošas un atbildīgas digitālās vides uzturēšanai projektu īstenošanas procesā. Programma ir vērsta uz praktisku prasmju apguvi, kas ļauj dalībniekiem patstāvīgi īstenot digitālus projektus un iniciatīvas, efektīvi komunicēt ar mērķauditoriju, kā arī pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības izaicinājumiem un iespējām.
Programmas mērķis:
Pilnveidot dalībnieku digitālās un vizuālās komunikācijas prasmes, nodrošinot teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas darbā ar moderniem dizaina rīkiem (Canva, Pencil 2D, Animiz Animation Maker, 3D SketchUp).
Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences):
- Izprot vizuālā dizaina pamatprincipus, tostarp krāsu nozīmi un saskaņošanu, fontu izvēles kritērijus, kompozīcijas likumsakarības, formu un vizuālās hierarhijas lomu;
- Pārzina dažādu digitālo dizaina rīku funkcijas un spēj izvērtēt to piemērotību konkrētiem uzdevumiem;
- Spēj izstrādāt vizuālus materiālus, izmantojot veidnes, tekstu, attēlus, grafiskos elementus un krāsu paletes, ievērojot līdzsvara un kontrasta principus;
- Prot izmantot attēlu un ilustrāciju apstrādes rīkus, animācijas un interaktīvus elementus, kā arī sagatavot darbus drukai un digitālajiem medijiem;
- Ievēro autortiesību prasības, lietojot grafiskos un audiovizuālos resursus no publiskajām bibliotēkām un tiešsaistes platformām;
- Veido vienkāršus 2D un 3D dizainus, orientējoties dažādos rīkos un pielietojot tos atbilstoši mērķim;
- Attīsta spēju radoši un praktiski izmantot iegūtās prasmes komunikācijā, prezentācijās un vizuālajā zīmolvedībā, tostarp sociālajos tīklos un mārketinga materiālu izstrādē.
Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.
Tematiskais sadalījums
-
Ievads vizuālā dizaina pamatos un iepazīšanās ar lietotnēm
-
Darbs ar Canva rīku (prezentāciju veidošana, maketu izstrāde u.t.t.)
-
Iepazīšanās ar Pencil 2D
-
Iepazīšanās ar Animiz Animation Maker
-
Iepazīšanās ar 3D modeļu veidošana SketchUp programmu
-
Noslēguma pārbaudījums/ prezentācija
Mācību grafiks
Mācības nodarbinātām personām (mūžizglītība)
| Mācību periods | Mācību dienas Mācību laiki |
Grupas statuss | Pedagogs |
18.09.2025 – 06.11.2025 |
Otrdienas un ceturtdienas, 08:30-11:20 |
Tiek komplektēta | Evita Astča |
18.09.2025 – 06.11.2025 |
Otrdienas un ceturtdienas, 18:30-21:20 |
Tiek komplektēta | Evita Astča |