Programma attīsta dalībnieku kompetences digitālo projektu un iniciatīvu vadībā, apvienojot teorētiskas zināšanas ar praktisku darbu. Dalībnieki apgūst sociālo tīklu pārvaldību, komunikācijas un satura stratēģiju izstrādi, kā arī digitālo rīku izmantošanu efektīvai projektu plānošanai, komandas darba organizēšanai un rezultātu analīzei.

Tiek sniegtas zināšanas arī par kiberdrošību, personas datu aizsardzību un digitālās vides finanšu aspektiem. Programma orientēta uz praktisku prasmju attīstīšanu, kas ļauj patstāvīgi īstenot digitālus projektus un pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības prasībām.

Programmas mērķis:

Pilnveidot dalībnieku digitālās un vizuālās komunikācijas prasmes, nodrošinot teorētiskas zināšanas un praktiskas iemaņas darbā ar moderniem dizaina rīkiem (Canva, Pencil 2D, Animiz Animation Maker, 3D SketchUp).

Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences):

  1. Izprot vizuālā dizaina pamatprincipus, tostarp krāsu nozīmi un saskaņošanu, fontu izvēles kritērijus, kompozīcijas likumsakarības, formu un vizuālās hierarhijas lomu;
  2. Pārzina dažādu digitālo dizaina rīku funkcijas un spēj izvērtēt to piemērotību konkrētiem uzdevumiem;
  3. Spēj izstrādāt vizuālus materiālus, izmantojot veidnes, tekstu, attēlus, grafiskos elementus un krāsu paletes, ievērojot līdzsvara un kontrasta principus;
  4. Prot izmantot attēlu un ilustrāciju apstrādes rīkus, animācijas un interaktīvus elementus, kā arī sagatavot darbus drukai un digitālajiem medijiem;
  5. Ievēro autortiesību prasības, lietojot grafiskos un audiovizuālos resursus no publiskajām bibliotēkām un tiešsaistes platformām;
  6. Veido vienkāršus 2D un 3D dizainus, orientējoties dažādos rīkos un pielietojot tos atbilstoši mērķim;
  7. Attīsta spēju radoši un praktiski izmantot iegūtās prasmes komunikācijā, prezentācijās un vizuālajā zīmolvedībā, tostarp sociālajos tīklos un mārketinga materiālu izstrādē.

Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Tematiskais sadalījums

  • Ievads vizuālā dizaina pamatos un iepazīšanās ar lietotnēm

  • Darbs ar Canva rīku (prezentāciju veidošana, maketu izstrāde u.t.t.)

  • Iepazīšanās ar Pencil 2D 

  • Iepazīšanās ar Animiz Animation Maker

  • Iepazīšanās ar 3D modeļu veidošana SketchUp programmu

  • Noslēguma pārbaudījums/ prezentācija

Mācību grafiks

Mācības nodarbinātām personām (mūžizglītība)
Mācību periods Mācību dienas
Mācību laiki
Grupas statuss Pedagogs
18.09.2025 – 06.11.2025
Otrdienas un ceturtdienas,
08:30-11:20
Tiek komplektēta Evita Astča
18.09.2025 – 06.11.2025
Otrdienas un ceturtdienas,
18:30-21:20
Tiek komplektēta Evita Astča

 

 

 

Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001