Mācību programma vērsta, lai attīstīu dalībnieku kompetences digitālajā projektu un iniciatīvu vadībā, sniedzot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu pārvaldībā, sabiedrības iesaistē un komunikācijas stratēģiju veidošanā, kā arī mūsdienīgu tiešsaistes rīku pielietošanā efektīvai projekta organizācijai un vadībai. Programma veicina izpratni par digitālo rīku iespējām projekta plānošanā, komandas darba koordinēšanā un resursu pārvaldībā, tai skaitā par finanšu aspektiem, ziedojumu un biļešu tirdzniecību. Papildus tiek nodrošinātas zināšanas par kiberdrošības un personas datu aizsardzības principiem, kas ir būtiski drošas un atbildīgas digitālās vides uzturēšanai projektu īstenošanas procesā. Programma ir vērsta uz praktisku prasmju apguvi, kas ļauj dalībniekiem patstāvīgi īstenot digitālus projektus un iniciatīvas, efektīvi komunicēt ar mērķauditoriju, kā arī pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības izaicinājumiem un iespējām.

Programmas mērķis:

Attīstīt izglītojamo digitālās prasmes e-komercijas jomā, sniedzot zināšanas un praktiskas iemaņas efektīva interneta veikala izveidē, vadībā un analīzē, izmantojot mūsdienīgas, multifunkcionālas platformas.


Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences):

Pēc programmas apguves dalībnieki:

  1. Izprot dažādus e-komercijas modeļus un to piemērotību konkrētām biznesa vajadzībām;
  2. Spēj salīdzināt un izvēlēties piemērotāko e-komercijas platformu konkrētam projektam;
  3. Prot identificēt mērķauditoriju, izmantojot tirgus izpētes rīkus un metodes;
  4. Apgūst klientu pieredzes (UX) plānošanas un klienta ceļa izstrādes principus;
  5. Izprot SEO pamatus un to pielietojumu satura veidošanā;
  6. Iegūst praktiskas iemaņas e-veikala izveidē izvēlētajā platformā (piemēram, Shopify, WooCommerce, Wix);
  7. Apgūst maksājumu sistēmu integrācijas pamatprincipus un datu drošības prasības;
  8. Iegūst zināšanas par piegādes iespējām un klientu informēšanas principiem;
  9. Spēj analizēt pārdošanas datus un klientu uzvedību, pieņemot datu balstītus lēmumus.

Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Tematiskais sadalījums

  • E-komercijas pamati un izstrādes vietnes

  • Mērķauditorijas apzināšana un izpēte

  • Klienta ceļš

  • SEO pamati. Audiovizuālā nozīme e-komercijā

  • E-veikala izveide

  • Maksājumu sistēmas

  • Piegādes pakalpojumi

  • Pārdošanas rezultātu analīze

  • Noslēguma pārbaudījums

Mācību grafiks

Mācības nodarbinātām personām (mūžizglītība)

22.09.2025 – 10.11.2025

  • Grupas nr.: MG25-1807, MG25-1809

  • Dienas: pirmdienas un trešdienas

  • Laiks: 18:00–20:50

  • Statuss: tiek komplektēta

  • Pasniedzēji: Valters Rokjānis, Vitālijs Čemeris

23.09.2025 – 13.11.2025

  • Grupas nr.: MG25-1811, MG25-1817

  • Dienas: otrdienas un ceturtdienas

  • Laiks: 18:00–20:50

  • Statuss: tiek komplektēta

  • Pasniedzēji: Valters Rokjānis, Vitālijs Čemeris

Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001