Mācību programma vērsta, lai attīstīu dalībnieku kompetences digitālajā projektu un iniciatīvu vadībā, sniedzot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu pārvaldībā, sabiedrības iesaistē un komunikācijas stratēģiju veidošanā, kā arī mūsdienīgu tiešsaistes rīku pielietošanā efektīvai projekta organizācijai un vadībai. Programma veicina izpratni par digitālo rīku iespējām projekta plānošanā, komandas darba koordinēšanā un resursu pārvaldībā, tai skaitā par finanšu aspektiem, ziedojumu un biļešu tirdzniecību. Papildus tiek nodrošinātas zināšanas par kiberdrošības un personas datu aizsardzības principiem, kas ir būtiski drošas un atbildīgas digitālās vides uzturēšanai projektu īstenošanas procesā. Programma ir vērsta uz praktisku prasmju apguvi, kas ļauj dalībniekiem patstāvīgi īstenot digitālus projektus un iniciatīvas, efektīvi komunicēt ar mērķauditoriju, kā arī pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības izaicinājumiem un iespējām.

Programmas mērķis:

Pilnveidot dalībnieku zināšanas un praktiskās iemaņas digitālā mārketinga jomā, sniedzot visaptverošu izpratni par mārketinga kampaņu plānošanu, īstenošanu un analīzi, izmantojot Google Ads un Google Analytics platformas. Programmas ietvaros dalībnieki apgūs prasmes, kas ļauj efektīvi piesaistīt auditoriju, optimizēt reklāmas budžetu un analizēt rezultātus, lai pieņemtu datu balstītus lēmumus mārketinga mērķu sasniegšanai.


Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences):

Pēc programmas apguves dalībnieki:

  1. Izprot digitālā mārketinga pamatprincipus un to nozīmi uzņēmējdarbībā;
  2. Spēj identificēt un pielietot galvenos digitālā mārketinga analīzes rīkus;
  3. Prot izveidot, pārvaldīt un optimizēt reklāmas kampaņas, izmantojot Google Ads platformu;
  4. Spēj izmantot Google Analytics datu analīzei un reklāmas kampaņu efektivitātes novērtēšanai.

Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Tematiskais sadalījums

  • Digitālā mārketinga pamati

  • Ievads meklētājprogrammu mārketingā (SEM) un Google Ads platformā

  • Datu analīzes rīki un to integrācija ar Google Ads

  • Reklāmas kampaņu izveide Google Ads vidē

  • Reklāmas kampaņu datu analīze un optimizācija

  • Noslēguma pārbaudījums

Mācību grafiks

Mācību grafiks

Mācības nodarbinātām personām (mūžizglītība)
Mācību periods Mācību dienas
Mācību laiki
Grupas statuss Pedagogs
17.09.2025 – 05.11.2025
Pirmdienas un trešdienas,
18:30-21:20
Tiek komplektēta Jānis Lielmanis
30.09.2025 – 25.11.2025
Otrdienas un trešdienas, 18:30-21:20 Tiek komplektēta Janis Lielmanis
Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001