Mācību programma vērsta, lai attīstīu dalībnieku kompetences digitālajā projektu un iniciatīvu vadībā, sniedzot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu pārvaldībā, sabiedrības iesaistē un komunikācijas stratēģiju veidošanā, kā arī mūsdienīgu tiešsaistes rīku pielietošanā efektīvai projekta organizācijai un vadībai. Programma veicina izpratni par digitālo rīku iespējām projekta plānošanā, komandas darba koordinēšanā un resursu pārvaldībā, tai skaitā par finanšu aspektiem, ziedojumu un biļešu tirdzniecību. Papildus tiek nodrošinātas zināšanas par kiberdrošības un personas datu aizsardzības principiem, kas ir būtiski drošas un atbildīgas digitālās vides uzturēšanai projektu īstenošanas procesā. Programma ir vērsta uz praktisku prasmju apguvi, kas ļauj dalībniekiem patstāvīgi īstenot digitālus projektus un iniciatīvas, efektīvi komunicēt ar mērķauditoriju, kā arī pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības izaicinājumiem un iespējām.

Programmas mērķis:

Nodrošināt dalībniekiem padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu mārketingā, ar mērķi sagatavot speciālistus, kuri spēj patstāvīgi plānot, īstenot un analizēt mārketinga aktivitātes dažādās platformās, integrējot tās uzņēmuma kopējā digitālajā stratēģijā.

Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences):

  1. Pārzina sociālo tīklu lomu zīmola attīstībā un klientu piesaistē dažādos biznesa modeļos (B2B, B2C, D2C).
  2. Izprot mārketinga stratēģijas plānošanas principus un to sasaisti ar mērķauditoriju, satura veidiem un reklāmas risinājumiem.
  3. Pārzina platformu algoritmus, reklāmas formātus, automatizācijas iespējas un datu aizsardzības prasības (piemēram, GDPR, Cookie Policy, Meta Pixel iestatījumi).
  4. Prot izstrādāt mērķtiecīgu sociālo tīklu stratēģiju dažādām platformām.
  5. Izprot tādu rīku kā Meta Ads Manager, Google Tag Manager, Meta Pixel, Google Analytics u.c. lietošanas principus.
  6. Prot veidot daudzveidīgu saturu (karuseļi, video, reels u.c.), pielāgojot to dažādām auditorijām un platformām.
  7. Prot iestatīt Meta Pixel un notikumu izsekošanu, analizēt konversijas un veidot remarketinga auditorijas.
  8. Spēj interpretēt mārketinga rādītājus un pielāgot kampaņas balstoties uz rezultātiem.

Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Tematiskais sadalījums

  • Digitālā mārketinga un SMM loma uzņēmējdarbībā
  • Zīmols un mērķauditorija
  • SMM platformu iespējas
  • Datu analīzes nozīme mārketingā
  • Sociālo tīklu kontu izveide un platformu pārvaldība
  • Satura stratēģijas izveide
  • Satura izstrāde un publicēšana
  • Sponsorētas reklāmas nepieciešamība un sagatavošana
  • Reklāmas kampaņu veidošana dažādās platformās
  • Rezultātu analīze un optimizācija
  • Noslēguma pārbaudījums

Mācību grafiks

Mācību grafiks nodarbinātām personām (mūžizglītība)

15.09.2025 – 03.11.2025

  • Dienas: pirmdienas un trešdienas

  • Laiks: 18:00–20:50

  • Grupas statuss: tiek komplektēta

  • Pasniedzējas: Sindija Bokāne, Agnese Zambere

16.09.2025 – 04.11.2025

  • Dienas: otrdienas un ceturtdienas

  • Laiks: 18:30–21:30

  • Grupas statuss: tiek komplektēta

  • Pasniedzēja: Annija Graustiņa

23.09.2025 – 13.11.2025

  • Dienas: otrdienas un ceturtdienas

  • Laiks: 18:00–20:50

  • Grupas statuss: tiek komplektēta

  • Pasniedzējas: Sindija Bokāne, Agnese Zambere

Plānota arī rīta grupa.

  • Sīkāka informācija sekos.

Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001