Mācību programma vērsta, lai attīstīu dalībnieku kompetences digitālajā projektu un iniciatīvu vadībā, sniedzot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas sociālo tīklu pārvaldībā, sabiedrības iesaistē un komunikācijas stratēģiju veidošanā, kā arī mūsdienīgu tiešsaistes rīku pielietošanā efektīvai projekta organizācijai un vadībai. Programma veicina izpratni par digitālo rīku iespējām projekta plānošanā, komandas darba koordinēšanā un resursu pārvaldībā, tai skaitā par finanšu aspektiem, ziedojumu un biļešu tirdzniecību. Papildus tiek nodrošinātas zināšanas par kiberdrošības un personas datu aizsardzības principiem, kas ir būtiski drošas un atbildīgas digitālās vides uzturēšanai projektu īstenošanas procesā. Programma ir vērsta uz praktisku prasmju apguvi, kas ļauj dalībniekiem patstāvīgi īstenot digitālus projektus un iniciatīvas, efektīvi komunicēt ar mērķauditoriju, kā arī pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības izaicinājumiem un iespējām.

Programmas mērķis

Izglītības procesa rezultātā sniegt padziļinātas zināšanas un praktiskas iemaņas par digitālo rīku un mākslīgā intelekta izmantošanu prezentāciju izveidē, paaugstinot dalībnieku digitālo kompetenci un attīstot spēju radīt cilvēkcentrētas, iedarbīgas prezentācijas mūsdienu digitālajā vidē.


Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences)

Pēc programmas apguves dalībnieki:

  1. Prot formulēt prezentācijas mērķus un tos īstenot strukturētā veidā;
  2. Spēj izvēlēties un pielietot atbilstošas prezentācijas struktūras un stāstniecības (storytelling) metodes;
  3. Izprot un izvēlas piemērotāko prezentācijas formātu (tiešsaistē, klātienē, video u.c.);
  4. Pārvalda prezentāciju noformēšanas pamatprincipus (krāsu, fontu, izkārtojuma u.c. aspekti);
  5. Prot izvēlēties un izmantot digitālos rīkus prezentācijas un tās satura izstrādei (piemēram, PowerPoint, Canva, Google Slides);
  6. Spēj pielietot mākslīgā intelekta risinājumus, piemēram, teksta ģenerēšanai, attēlu veidošanai vai struktūras uzlabošanai;
  7. Veido cilvēkcentrētus un vizuāli efektīvus prezentāciju dizainus, balstoties uz auditorijas vajadzībām;
  8. Prot izstrādāt un vadīt auditoriju iesaistošas prezentācijas, iekļaujot interaktīvus elementus;
  9. Spēj sagatavot uzrunu izstrādātajai prezentācijai, trenējot publiskās runas iemaņas.

Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.

Tematiskais sadalījums

  • Prezentācijas izveidošana

  • Prezentāciju noformēšana

  • Prezentācijas animēšana

  • Prezentāciju lietotnes

  • Interaktīvās prezentēšanas lietotnes

  • Mākslīgā intelekta (MI) rīki prezentāciju izveidē

  • Prezentācija tiešsaistē

  • Noslēguma pārbaudījums

Mācību grafiks

Mācību grafiks

Mācības nodarbinātām personām (mūžizglītība)
Mācību periods Mācību dienas
Mācību laiki
Grupas statuss Pedagogs
  Tik prezicēts
  Tik prezicēts   Tik prezicēts   Tik prezicēts
  Tik prezicēts
  Tik prezicēts   Tik prezicēts   Tik prezicēts

 

Atveseļošanas fonda projekts “Prasmju pilnveide pieaugušajiem” Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001