Programma attīsta dalībnieku kompetences digitālo projektu un iniciatīvu vadībā, apvienojot teorētiskas zināšanas ar praktisku darbu. Dalībnieki apgūst sociālo tīklu pārvaldību, komunikācijas un satura stratēģiju izstrādi, kā arī digitālo rīku izmantošanu efektīvai projektu plānošanai, komandas darba organizēšanai un rezultātu analīzei.
Tiek sniegtas zināšanas arī par kiberdrošību, personas datu aizsardzību un digitālās vides finanšu aspektiem. Programma orientēta uz praktisku prasmju attīstīšanu, kas ļauj patstāvīgi īstenot digitālus projektus un pielāgoties mūsdienu digitālās sabiedrības prasībām.
Programmas mērķis
Izglītības procesa rezultātā sniegt padziļinātas zināšanas un praktiskas iemaņas par digitālo rīku un mākslīgā intelekta izmantošanu prezentāciju izveidē, paaugstinot dalībnieku digitālo kompetenci un attīstot spēju radīt cilvēkcentrētas, iedarbīgas prezentācijas mūsdienu digitālajā vidē.
Plānotie rezultāti (iegūtās un pilnveidotās kompetences)
Pēc programmas apguves dalībnieki:
- Prot formulēt prezentācijas mērķus un tos īstenot strukturētā veidā;
- Spēj izvēlēties un pielietot atbilstošas prezentācijas struktūras un stāstniecības (storytelling) metodes;
- Izprot un izvēlas piemērotāko prezentācijas formātu (tiešsaistē, klātienē, video u.c.);
- Pārvalda prezentāciju noformēšanas pamatprincipus (krāsu, fontu, izkārtojuma u.c. aspekti);
- Prot izvēlēties un izmantot digitālos rīkus prezentācijas un tās satura izstrādei (piemēram, PowerPoint, Canva, Google Slides);
- Spēj pielietot mākslīgā intelekta risinājumus, piemēram, teksta ģenerēšanai, attēlu veidošanai vai struktūras uzlabošanai;
- Veido cilvēkcentrētus un vizuāli efektīvus prezentāciju dizainus, balstoties uz auditorijas vajadzībām;
- Prot izstrādāt un vadīt auditoriju iesaistošas prezentācijas, iekļaujot interaktīvus elementus;
- Spēj sagatavot uzrunu izstrādātajai prezentācijai, trenējot publiskās runas iemaņas.
Apmācāmie, kuri sekmīgi apguvuši izglītības programmu, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi.
Tematiskais sadalījums
-
Prezentācijas izveidošana
-
Prezentāciju noformēšana
-
Prezentācijas animēšana
-
Prezentāciju lietotnes
-
Interaktīvās prezentēšanas lietotnes
-
Mākslīgā intelekta (MI) rīki prezentāciju izveidē
-
Prezentācija tiešsaistē
-
Noslēguma pārbaudījums
Mācību grafiks
Mācību grafiks
Mācības nodarbinātām personām (mūžizglītība)
| Mācību periods | Mācību dienas Mācību laiki |
Grupas statuss | Pedagogs |
Tik prezicēts |
Tik prezicēts | Tik prezicēts | Tik prezicēts |
Tik prezicēts |
Tik prezicēts | Tik prezicēts | Tik prezicēts |