Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics

TUVĀKIE MĀCĪBU LAIKI:

18.03.2025 – 08.05.2025:

  • No plkst. 8:30 līdz 11:20 (Pasniedzējs: Jānis Lielmanis)

  • No plkst. 18:30 līdz 21:20 (Pasniedzējs: Jānis Lielmanis)

Kursa saturs:

Tīmekļa vietnes un datu analīze:

  • Tīmekļa vietnes darbības principi;
  • Reklāma internetā;
  • Rezultātu analīzes nepieciešamība un mērķis.

Google Analytics rīks:

  • Google Analytics pieslēgšana;
  • Darba vide;
  • Pamata pārskati;
  • Atslēgvārdi;
  • Reklāmguvumi.

Tīmekļa vietnes un reklāmas kampaņu optimizēšana:

  • Google Analytics datu izmantošana;
  • Tīmekļa vietnes optimizēšana;
  • Reklāmas kampaņu efektivitātes paaugstināšana;
  • Mijiedarbība ar sociālajiem tīkliem.

Kursa apjoms – 80 ak. stundas (60 tiešsaistē + 20 patst. darbi)

Pildot pieteikumu mācību kuponam, jāizvēlās šī programmu kopa jautājumā “Lūdzu norādīt, kādu kvalifikāciju vai prasmes vēlaties paaugstināt” – 10_M_Digitālā mārketinga analīze (kopa)

Ja esi nodarbināta vai pašnodarbināta persona, vari pieteikties bezmaksas datorprasmju kursiem Atveseļošanas fonda projektā “Prasmju pilnveide pieaugušajiem”.