fbpx

Optimisms labvēlīgi ietekmē cilvēka veselību, kā arī palīdz personības veidošanai. Kad cilvēki saskaras ar problēmām, var ciest viņu noskaņojums. Piedāvājam iepazīties ar veidiem, kā palikt optimistiskiem arī sarežģītās situācijās. 

1. Izvēlēties savu draugu loku gudri

Cilvēku jums apkārt veido jūsu personību. Ne velti ir teiciens – parādi man savu draugu un es pateikšu kāds esi tu. Apkārtējie cilvēki var ietekmēt jūsu domas un darbības, tieši tāpēc būtiski ir ap sevi pulcināt labus cilvēkus, kas jūs iedvesmo un motivē. Pesimistisku cilvēku kompānija radīs jūsos negatīvas emocijas. Jo vairāk laika jūs pavadīsiet ar optimistiskiem cilvēkiem, jo laimīgāki būsiet paši.

2. Atzīstiet savus trūkumus

Cilvēkam nav iespējams būt par visu amatu meistaru vienlaikus. Katram ir savi trūkumi, tāpēc nebūtu prātīgi domāt, ka būsiet perfekti visās jomās. Apmierinātība ar prasmēm, kas jums ir dotas, ir atslēga uz laimīgu dzīvi. Salīdzinot sevi ar citiem jūs tikai radīsiet sev nevajadzīgu spiedienu. Tā vietā, lai pārdzīvotu par saviem trūkumiem, novērtējiet prasmes, kas jums ir. Jūs varat salīdzināt sevi ar citiem pozitīvā ziņā. Piemēram, tā vietā, lai domātu, ka jums varētu būt labāka automašīna nekā kaimiņam, jūs varat domāt, ka, ja jūs strādātu tikpat cītīgi kā kaimiņš, jūs varētu iegādāties labāku auto.

3. Veidojiet laimīgas atmiņas

Dzīvē ir daudz laimīgu brīžu, bet viss ir atkarīgs no mūsu spējas tos atrast. 

Jo vairāk mēs sevi asociējam ar pozitīviem notikumiem un veidojam laimīgas atmiņas, jo ilgāk mēs varam palikt laimīgi. 

Gadījumos, kad kaut kas jūs nomāc, atcerieties  notikumus, kuriem jūsu dzīvē bijusi pozitīva ietekme.

4. Ēdiet veselīgi

Lai enerģijas pietiktu visai dienai, jums jāēd pietiekami, lai nodrošinātu organismu ar visām nepieciešamajām vielām. Izsalcis cilvēks ir dusmīgs cilvēks. Sabalansēts uzturs palīdzēs jums būt veselīgam. Pārliecinieties, ka jūsu uzturā ir visas nepieciešamās izejvielas. Ēdiet augļus  un dārziņus, lai apgādātu organismu ar pietiekamu skābekļa daudzumu. 

Dalies